Panel Klienta

Zarządzaj swoimi rezerwacjami

FAQ Panelu klienta

FAQ, czyli „często zadawane pytania”, Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy potrzebuję wcześniejszej rezerwacji, aby skorzystać z usług manicure?

Zalecamy wcześniejszą rezerwację, aby mieć pewność, że w wybranym przez Ciebie terminie będziemy mogli Cię przyjąć. Możesz to zrobić poprzez nasz system rezerwacji online lub telefonicznie.

Jak odwołać rezerwację

Należy w panelu klienta w zakładce „Moje rezerwacje” kliknąć przycisk „Anuluj” 

Rezerwacje można odwołac maksymalnie na 72 godziny przed spotkaniem.

Czy mogę zrobić rezerwację na kogoś innego?

Nie. Obowiązuje zasada jedno urządzenie – jedno konto.

Po pierwsze, wytyczne RODO wymagają zatwierdzenie polityki prywatności przez osobę która przekazuje nam swoje dane osobowe.

Po drugie, system zapisuje w pamięci Twoje dane podane podczas rezerwacji. W przypadku kilku rezerwacji i podania innych danych kontaktowych do innej rezerwacji(na koleżankę), zostaną zaktualizowane dane osobowe dla każdej z aktywnych i przyszłych rezerwacji. Narobi to bałaganu komunikacyjnego w systemie e-mail, sms. Możesz nie otrzymać od nas przypomnienia, lub informacji zwrotnej o zatwierdzonej rezerwacji, lub ewentualnych problemach losowych.

Zalecamy aby każda klientka posiadała swoje własne konto w naszym systemie rezerwacyjnym na własnym urządzeniu.

Chcę zmienić moją rezerwację.

Aby zmienić, lub zaktualizować rezerwację należy zadzwonic do nas na numer podany w zakładce „kontakt” możesz również skorzystać z wbudowanego komunikatora na tej stronie. W tym celu, przejdź do zakładki „wiadomości” Wybierz swoją rezerwację i napisz wiadomość.