Panel Klienta
Zarządzaj swoimi rezerwacjami

Panel Klienta
Zaloguj się do swojego konta
FAQ Panelu klienta
FAQ, czyli „często zadawane pytania”, Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czy potrzebuję wcześniejszej rezerwacji, aby skorzystać z usług manicure?
Zalecamy wcześniejszą rezerwację, aby mieć pewność, że w wybranym przez Ciebie terminie będziemy mogli Cię przyjąć. Możesz to zrobić poprzez nasz system rezerwacji online lub telefonicznie.
Jak odwołać rezerwację
Należy w panelu klienta w zakładce „Moje rezerwacje” kliknąć przycisk „Anuluj”
Rezerwacje można odwołac maksymalnie na 72 godziny przed spotkaniem.
Czy mogę zrobić rezerwację na kogoś innego?
Nie. Obowiązuje zasada jedno urządzenie – jedno konto.
Po pierwsze, wytyczne RODO wymagają zatwierdzenie polityki prywatności przez osobę która przekazuje nam swoje dane osobowe.
Po drugie, system zapisuje w pamięci Twoje dane podane podczas rezerwacji. W przypadku kilku rezerwacji i podania innych danych kontaktowych do innej rezerwacji(na koleżankę), zostaną zaktualizowane dane osobowe dla każdej z aktywnych i przyszłych rezerwacji. Narobi to bałaganu komunikacyjnego w systemie e-mail, sms. Możesz nie otrzymać od nas przypomnienia, lub informacji zwrotnej o zatwierdzonej rezerwacji, lub ewentualnych problemach losowych.
Zalecamy aby każda klientka posiadała swoje własne konto w naszym systemie rezerwacyjnym na własnym urządzeniu.
Chcę zmienić moją rezerwację.
Aby zmienić, lub zaktualizować rezerwację należy zadzwonic do nas na numer podany w zakładce „kontakt” możesz również skorzystać z wbudowanego komunikatora na tej stronie. W tym celu, przejdź do zakładki „wiadomości” Wybierz swoją rezerwację i napisz wiadomość.
